Перевалка зернових і олійних культур в Одесі
Виробнича діяльність компанії ТОВ «ТЕК «ЗЕКТЕР» з перевалки вантажів в Одеському морському торговому порту здійснюється на базі перевантажувального комплексу ТОВ «Новотех-Термінал» , 25-26 причал ОМТП.
Виробнича діяльність компанії ТОВ «ТЕК «ЗЕКТЕР» з перевалки вантажів в Одеському морському торговому порту здійснюється на базі перевантажувального комплексу ТОВ «Новотех-Термінал» , 25-26 причал.
ТОВ «ТЕК «ЗЕКТЕР»
Компанія ТОВ «ТЕК «ЗЕКТЕР» надає наступні послуги:
- Прийом, перевірка якості, накопичення, зберігання та облік вантажів.
- Вантажно-розвантажувальні роботи.
- Внутрипортове експедирування.
- Стафіровка контейнерів зерном.
- Послуги митного брокера.
- Агентування судів.
Характеристики потужностей перевалочного комплексу:
Єдиноразове зберігання 72 тисячі тонн у металевих силосах Symaga (Іспанія).
Автоприйом / відвантаження зерна:
Кількість колій – 2
Потужність автоматичного прийому – 100-150 авто / день
Потужність відвантаження – 100 авто / день
Прийом / відвантаження на залізниці:
Кількість рядків – 4
Потужність залізничного прийому – 200 вагонів / добу
Є відвантаження залізничним транспортом
Вантажопідйомність на судні – 1000 тонн / год
Характеристики причалу:
Довжина прічала – 200 метрів
Проектна глибина – 11,5 метра
Допустима довжина судна – 240 метрів
Допустима осадка судна – 11,0 метра
Максимальна вантажопідйомність судна – до 50 000 мт
Причал має з/д шлях, що дозволяє обробляти вантажі за прямим варіантом.
Крім цього, можлива довантаження суден класу Panamax і Post- Panamax.
Довантаження здійснюється на причалі 1-2 ОМТП за допомогою автоперевезення з терміналу і навантаження портовими кранами. Норма навантаження 6 000тн / добу, осадка біля причалу - 14 метрів.
ТОВ «ТЕК «ЗЕКТЕР»
Прямий варіант без підняття вагона
Компанія ТОВ «ТЕК «ЗЕКТЕР »пропонує прямий варіант завантаження судна – без зняття вагона з осей, для уникнення пошкодження вагона.
Своєчасно поданий склад із зерном в разі «прямого варіанта» навантаження (прямо з вагона на судно) – один з ефективних способів зниження витрат на портову логістику. Не потрібні витрати на транзитне зберігання на елеваторі, виключаються оплати простоїв судна, коли воно чекає знаходиться в дорозі зерно.
ТОВ «ТЕК «ЗЕКТЕР»
Завантаження на рейді
Переваги рейдової перевалки:
- Обхід обмеження за осадкою біля причалу.
- Окономія на портові збори.
- Економія на фрахт.
- Обхід проблеми з чергами біля причалу.
Кран швартується до борту судна приймача, а до крана з іншого боку швартується друге судно – джерело або баржа. Сучасні крани забезпечують перевалку за схемою «борт-борт» з нормою 5-10 тис. т / на добу.
Персональний підхід до клієнтів
Наші партнери
ТОВ «ТЕК «ЗЕКТЕР» є членом Міжнародної федерації експедиторських асоціацій (ФІАТА), членом Асоціації міжнародних агентів України (АМАУ), членом Американської торгової палати в Україні (АТП) і членом Асоціації міжнародних експедиторів України (АМЕУ).